Shopping Cart

Bel NL: +31(0)40-7117462 / BE:+32-11-948814

Gratis verzending Op alle bestellingen boven de €70

Klanten Service

Ons team staat altijd klaar om te helpen

Antwoord op veelgestelde vragen

Orders en verzending

Voorraad items worden mits op tijd besteld dezelfde dag verzonden.
Maatwerkproducten zoals computers en notebooks , worden op maat gemaakt en ondergaan een duur test, houd rekening met enkele werkdagen.
Akoestiek verzenden we zowel vanuit eindhoven als vanuit onze fabriek in oost europe, neem voor de levertijd even contact met ons op.

Dit kunt u doen tijdens het bestel proces of via de knop ” Mijn Account ‘ rechts boven

Het verzendadres kan  je aanpassen in je account of neem contact op met de klanten service

Als er iets aan de status van uw order veranderd ontvangt u van ons een mailtje. Zodra e.a is verzonden ontvangt u van ons een trace code

Voor de veilige afhandeling van betalingen maken we gebruik van de betaal dienst Mollie.

Over Mollie:

Veilige internetbetalingen

We voldoen aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Ook krijgen we permanent toezicht van De Nederlandsche Bank. Mollie is terug te vinden in het register inzake betaalinstellingen van het DNB.

Ultieme databescherming

Alle data die wij verwerken, die van jou en die van je klanten, wordt gegarandeerd opgeslagen op Nederlandse servers. Onze servers staan in extreem beveiligde datacentra, onder toezicht van ons gespecialiseerde NOC-team.

Al onze prijzen zijn Incl BTW.
Voor zakelijke klanten uit het buitenland bieden we de mogelijkheid om vrij van BTW te bestellen ( mits in bezit van geldig BTW nummer)

Onze shop is ingericht voor verzending naar :
Nederland
Belgie
Duitsland
Komt u uit een ander gebied geen probleem, neem contact met ons op en we bieden u een passende oplossing.

Als u een artikel wilt ruilen

Retourneren en ruilen

Producten kunnen binnen 14 dagen retour gestuurd worden, mits in originele verpakking en onbeschadigd.

Uitgezonderd zijn:
producten met software licenties.
Maatwerk, zoals o.a. Computers en notebooks.
Hygiëne producten, producten die op hygiënische reden niet weder verkocht kunnen worden.

De retour kosten zijn voor eigen rekening. verpak de origine doos in een omdoos om zo beschadigingen te voorkomen.

Oepz Excuses er werken mensen bij i4studio. We doen er alles aan om fouten te voorkomen, maar helaas maken we allemaal wel eens een fout.
Neem direct contact met ons op dan kijken we samen hoe we de overlast tot een minimum kunnen beperken

Erg vervelend, hier balen we stevig van en als u dat doet.
Gelukkig komt dit bijna nooit voor.
Als u bij het in ontvangst nemen al ziet dat er een beschadiging aan de verpakking zit, maak hiervan direct bij de vervoerder melding van en zie er op toe dat ze er een aantekening van maken.
Maak zoveel mogelijk Foto’s van de beschadiging en neem contact op met onze klanten service.

U heeft een defect of wil iets retour sturen ?


Mail het RMA formulier naar support@i4studio.nl.
Doe ook een kopie voorzien van aankoop formulier in de verpakking

Opzoek naar ondersteuning ?

U kunt ons via verschillen de kanalen bereiken:

  • Telefoon, een beller is sneller
  • Chat, mocht er niemand aanwezig zijn kunt u altijd een ticket achterlaten.
  • Mail support@i4studio.nl
  • Contact ,  boven in het menu

 

Voeg adres toe