Garantie

Nu 2 Jaar Garantie !

Installatie / gebruikersvragen:

Heeft u vragen over de werking / installatie van uw aankoop raadpleeg dan eerst de handleiding.

Indien u uw antwoord niet kunt vinden in de handleiding adviseren wij u om eens te kijken op de website van de fabrikant (deze staat veelal in de handleiding).

In geval van computer-gerelateerde producten moet u altijd kijken of u de laatste drivers / versie heeft gedownload en geïnstalleerd.

Mocht u er onverhoopt niet uitkomen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Garantietermijn:   

Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing met een minimum van 1 jaar. We hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte producten altijd herstellen door de leverancier of door een extern reparatiebedrijf.

Indien producten niet defect blijken kunnen onderzoekskosten in rekening worden gebracht.

Eye4 computers worden door ons eigen team gerepareerd.

Voor Apple computers moet u contact opnemen met Apple, zij verwijzen u dan door naar het dichtstbijzijnde repair center.

Retouren moeten altijd worden voorzien van kopie aankoopbewijs en duidelijke klachtomschrijving.

Uitgesloten van garantie:

Ook uit gesloten:

– Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik

– Vocht- of waterschade

– Verbruik artikelen (beperkte levens duur door actief gebruik)

– Compatibiliteit met ander hard- en software

– Gebroken display en schermen

– Schade aan connectoren en aansluitpunten

Kosten:   

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. I4-muzique draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.

Indien producten niet defect blijken kunnen onderzoekskosten in rekening worden gebracht.

Voeg adres toe